كلمات: عمرو المصري

ألحان: مصطفى الشعيبي 

توزيع: عمرو الحضري

إشراف عام: محمد درويش الزرعوني


Outro Credits

اللي يمشي عادي

داليـا | Dalia

كلمات: عمرو المصري

ألحان: مصطفى الشعيبي 

توزيع: عمرو الخضري

هندسة صوت: وليد النجار

مكس و ماسترينغ: جاسم محمد

كمنجات: تامر فيضي

ناي: محمد عاطف

جيتار: مصطفى نصر

صولو اورج: محمود شاهي

بيز جيتار: سيكا


إشراف عام: محمد درويش الزرعوني


كلمات الأغنية


اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه

.........

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه

..........

اللي يمشي يمشي عادي 

مش هنزعل يوم عليه 

واللي باقي علينا اهلا 

حضننا ده اولي بي 

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هنداريه 

ماحنا عشنا لناس باعونا 

ف النهايه خدنا ايه

............

النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

.........

اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

Launch 2021-05-31 15:51:51
Launch 2021-06-01 15:57:01
Launch 2021-06-01 18:04:51
Launch 2021-06-09 00:15:53
Launch 2021-06-12 17:30:02
k k
k k
Launch 2021-06-13 08:42:36
Pop 2021-05-31 04:20:43
Pop 2021-06-01 16:57:05

Danden Switcher

Colors:

Themes: